Návrh marketingové komunikace pro zvířecí kavárnu dle japonského konceptu

DSpace Repository

Language: English čeština 

Návrh marketingové komunikace pro zvířecí kavárnu dle japonského konceptu

Show simple item record

dc.contributor.advisor Weberová, Dagmar
dc.contributor.author Tomšů, Patrik
dc.date.accessioned 2022-07-15T09:23:06Z
dc.date.available 2022-07-15T09:23:06Z
dc.date.issued 2022-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/50609
dc.description.abstract Diplomová práce se zabývá návrhem marketingové komunikace pro zvířecí kavárnu dle japonského konceptu. V teoretické části jsou definovány kapitoly týkající se tématu práce. Názvy hlavních kapitol jsou Marketing služeb, Marketingový mix, Zooterapie a Kávová kultura v Japonsku. Praktická část je věnována smíšenému výzkumu. Kvantitativní část se pomocí sběru online dotazníků snažila zjistit, jaké mají respondenti povědomí o zvířecích kavárnách a případně, jakou zvířecí kavárnu by ve svém okolí uvítali. Kvalitativní část s metodou individuálních rozhovorů se zaměřila na návštěvu kaváren a vztah participantů k sociálním sítím. Na základě zjištěných informací je v projektové části vypracován návrh komunikace psí kavárny.
dc.format 103 s. (136 486 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketing služeb cs
dc.subject marketingový mix cs
dc.subject kavárna cs
dc.subject zvířecí kavárna cs
dc.subject Japonsko cs
dc.subject pes cs
dc.subject návrh komunikace cs
dc.subject marketing services en
dc.subject marketing mix en
dc.subject café en
dc.subject pet café en
dc.subject Japan en
dc.subject dog en
dc.subject communication design en
dc.title Návrh marketingové komunikace pro zvířecí kavárnu dle japonského konceptu
dc.title.alternative Proposal of Marketing Communication for an Animal Cafe According to the Japanese Concept
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Zábojová, Romana
dc.date.accepted 2022-05-25
dc.description.abstract-translated The diploma thesis focuses on the design of marketing communication for an pet cafe according to the Japanese concept. The chapters regarding the topic of this thesis are defined in the theoretical part. The titles of the main chapters are Marketing Services, Marketing Mix, Zootherapy and Coffee culture in Japan. The practical part is devoted to mixed research. The quantitative part, by collecting online questionnaires, tried to find out what respondents are aware of pet cafes and, if so, which pet cafe they would welcome in their area. The qualitative part with the method of individual interviews focused on visiting cafes and the relationship of participants to social media. Based on the information obtained, a communication design for a dog café is developer in the project part.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 62516
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2022-04-14


Files in this item

Files Size Format View Description
tomšů_2022_dp.pdf 4.375Mb PDF View/Open None
tomšů_2022_op.doc 127Kb Unknown View/Open None
tomšů_2022_vp.pdf 190.5Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account