Měření spokojenosti zákazníků firmy Pahrbek s.r.o. s ubytovacími službami

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Měření spokojenosti zákazníků firmy Pahrbek s.r.o. s ubytovacími službami

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Měření spokojenosti zákazníků firmy Pahrbek s.r.o. s ubytovacími službami
Autor: Vaňourková, Hana
Vedoucí: Juříková, Martina
Abstrakt: Cílem této bakalářské práce je zjistit celkovou míru spokojenosti s ubytovacími službami areálu Pahrbek v roce 2021 a následně zjistit, jakou novou atrakci či jiné doporučení, by na areálu Pahrbek uvítali ke zvýšení celkové spokojenosti zákazníků. Teoretická část práce definuje cílové trhy a obecný pohled na zákazníka, jenž se pohybuje v různých segmentech. Obecně popisuje marketingový výzkum a jeho členění. Na konci teoretické části nalezneme stručnou historii a současné služby firmy Pahrbek s.r.o. Praktická část je zaměřena na konkrétní výzkum spokojenosti hostů s ubytovacími službami v roce 2021. V závěru práce je obsaženo celkové shrnutí výzkumu a doporučení do praxe.
URI: http://hdl.handle.net/10563/50634
Datum: 2022-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 62617


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
vaňourková_2022_dp.pdf 1.753Mb PDF Zobrazit/otevřít None
vaňourková_2022_op.pdf 49.80Kb PDF Zobrazit/otevřít None
vaňourková_2022_vp.doc 122.5Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet