Analýza marketingového mixu ve vybrané společnosti

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Analýza marketingového mixu ve vybrané společnosti

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Analýza marketingového mixu ve vybrané společnosti
Autor: Matoušková, Michaela
Vedoucí: Fafílek, Michael
Abstrakt: Bakalářská práce se zabývá návrhem marketingového mixu podniku Kytka jako Brno s. r. o. Tento podnik má dvě pobočky v Brně a v Olomouci a provozuje i e-shop. Jeho hlavní činností je výroba vázaných kytic a prodej dekorativního sortimentu. Cílem bakalářské práce bylo vypracování literární rešerše zaměřenou na marketingový mix a následné převedení do praktické části, kde byla popsána analýza současného stavu Kytky jako Brno. Závěr praktické části se věnuje návrhům a doporučením pro vylepšení marketingového mixu podniku jako celku.
URI: http://hdl.handle.net/10563/50783
Datum: 2022-02-11
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Ekonomika a management podniku


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
matoušková_2022_dp.pdf 4.408Mb PDF Zobrazit/otevřít None
matoušková_2022_op.pdf 1.374Mb PDF Zobrazit/otevřít None
matoušková_2022_vp.docx 49.09Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet