Analýza reklamních systémů Google Ads a Sklik
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Analýza reklamních systémů Google Ads a Sklik |
Autor: |
Sedláčková, Eliška
|
Vedoucí: |
Lejsal, Tomáš
|
Abstrakt:
|
Tato bakalářská práce se zabývá využitím reklamních systému Google Ads a Sklik u vybraného klienta. Teoretická část obecně popisuje digitální marketing, sociální sítě, jednotlivé nejpoužívanější reklamní systémy, marketingový mix a reklamní kampaně. Praktická část se zaměřuje na analýzu konkrétního podniku a jeho produktů, vytvoření a nastavení účtů a kampaní, jejich následné zhodnocení a zlepšení. V poslední fázi jsou návrhy podrobeny časové, nákladové a rizikové analýze. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/50892
|
Datum:
|
2022-02-11 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav managementu a marketingu |
Studijní obor:
|
Ekonomika a management podniku |
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet