Analýza reklamních systémů Google Ads a Sklik

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Analýza reklamních systémů Google Ads a Sklik

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Analýza reklamních systémů Google Ads a Sklik
Autor: Sedláčková, Eliška
Vedoucí: Lejsal, Tomáš
Abstrakt: Tato bakalářská práce se zabývá využitím reklamních systému Google Ads a Sklik u vybraného klienta. Teoretická část obecně popisuje digitální marketing, sociální sítě, jednotlivé nejpoužívanější reklamní systémy, marketingový mix a reklamní kampaně. Praktická část se zaměřuje na analýzu konkrétního podniku a jeho produktů, vytvoření a nastavení účtů a kampaní, jejich následné zhodnocení a zlepšení. V poslední fázi jsou návrhy podrobeny časové, nákladové a rizikové analýze.
URI: http://hdl.handle.net/10563/50892
Datum: 2022-02-11
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Ekonomika a management podniku


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
sedláčková_2022_dp.pdf 3.081Mb PDF Zobrazit/otevřít None
sedláčková_2022_op.docx 50.51Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
sedláčková_2022_vp.docx 48.45Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet