Analýza reklamních systémů Google Ads a Sklik
Show full item record
No preview available
Title:
|
Analýza reklamních systémů Google Ads a Sklik |
Author: |
Sedláčková, Eliška
|
Advisor: |
Lejsal, Tomáš
|
Abstract:
|
Tato bakalářská práce se zabývá využitím reklamních systému Google Ads a Sklik u vybraného klienta. Teoretická část obecně popisuje digitální marketing, sociální sítě, jednotlivé nejpoužívanější reklamní systémy, marketingový mix a reklamní kampaně. Praktická část se zaměřuje na analýzu konkrétního podniku a jeho produktů, vytvoření a nastavení účtů a kampaní, jejich následné zhodnocení a zlepšení. V poslední fázi jsou návrhy podrobeny časové, nákladové a rizikové analýze. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/50892
|
Date:
|
2022-02-11 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav managementu a marketingu |
Discipline:
|
Ekonomika a management podniku |
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account