Podpora diverzity a inkluze v marketingové komunikaci značek

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Podpora diverzity a inkluze v marketingové komunikaci značek

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Podpora diverzity a inkluze v marketingové komunikaci značek
Autor: Besedová, Martina
Vedoucí: Šramová, Blandína
Abstrakt: Bakalářská práce se zaměřuje na téma podpory diverzity a inkluzi v kontextu marketingové komunikace značek. V práci jsou definovány základní pojmy týkající se tématu, popsána teoretická východiska inkluzivního marketingu a na příkladech ukázány oblasti diverzity, které značky v rámci své marketingové komunikace podporují. Praktická část bakalářské práce se věnuje kvalitativnímu výzkumu zaměřenému na inkluzivní marketing v reklamách ve vztahu ke konkrétní vybrané minoritní skupině osob s tělesným handicapem. Na základě výzkumu provedeného formou polostrukturovaného rozhovoru se práce snaží přiblížit to, jaký zaujímají vybraní příslušníci generace Z přístup k otázkám podpory diverzity v reklamách a jakým způsobem vnímají, když v reklamách vystupují osoby s tělesným handicapem.
URI: http://hdl.handle.net/10563/50911
Datum: 2022-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 62580


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
besedová_2022_dp.pdf 1.675Mb PDF Zobrazit/otevřít None
besedová_2022_op.doc 119.5Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
besedová_2022_vp.doc 112.5Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet