Event marketing v oblasti kulturních akcí zejména po pandemické krizi

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Event marketing v oblasti kulturních akcí zejména po pandemické krizi

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Event marketing v oblasti kulturních akcí zejména po pandemické krizi
Autor: Turek, Jan
Vedoucí: Lejsal, Tomáš
Abstrakt: Bakalářská práce je zaměřena na analýzu marketingové komunikace vybraného festivalu na Hodonínsku. Cílem práce je navrhnout doporučení, která zajistí efektivní průběh dalšího ročníku festivalu, především zlepšení aktuálního stavu marketingové komunikace a zvýšení návštěvnosti. Práce je rozdělena na dvě části. Teoretická část se zaměřuje na vytvoření literární rešerše, která pojednává o marketingové komunikaci a pořádání úspěšného eventu. Praktická část analyzuje vybraný festival a navrhuje doporučení vedoucí ke zlepšení současné situace.
URI: http://hdl.handle.net/10563/50919
Datum: 2022-02-11
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Ekonomika a management podniku


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
turek_2022_dp.pdf 3.596Mb PDF Zobrazit/otevřít None
turek_2022_op.docx 48.37Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
turek_2022_vp.docx 48.75Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet