Analýza sociálních sítí a jejich možné využití pro marketingové účely

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Analýza sociálních sítí a jejich možné využití pro marketingové účely

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Analýza sociálních sítí a jejich možné využití pro marketingové účely
Autor: Čáňová, Zuzana
Vedoucí: Lejsal, Tomáš
Abstrakt: Bakalářská práce se zabývá analýzou sociálních sítí a jejich možným využitím pro marketingové účely ve vybrané společnosti. Struktura práce se skládá z teoretické a praktické části. Teoretická část je zaměřena na charakterizování online a offline marketingu, marketingu na sociálních sítích a následné rozebrání vybraných sociálních sítí a jejich uživatelů. V následující praktické části se nachází rozbor aktuální situace marketingu ve vybrané společnosti a jejich zhodnocení a následné provedení analýz, které nám pomůžou lépe upřesnit slabé a silné stránky společnosti, podle kterých jsou v závěrečné části práce uvedeny doporučení a návrhy na zlepšení pro každou sociální síť, kterou vybraná společnost využívá a okrajově i pro webové stránky. Mimo jiné je v praktické části charakterizovaná společnost, kde nalezneme její historii, aktivity a konkurenci, z které se inspirujeme.
URI: http://hdl.handle.net/10563/50923
Datum: 2022-02-11
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Ekonomika a management podniku


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
čáňová_2022_dp.pdf 3.503Mb PDF Zobrazit/otevřít None
čáňová_2022_op.docx 41.01Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
čáňová_2022_vp.docx 48.98Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet