Humor a erotika v TV reklamě
Show full item record
No preview available
Title:
|
Humor a erotika v TV reklamě |
Author: |
Ninhová, Thi Nam Binh
|
Advisor: |
Horňák, Pavel
|
Abstract:
|
Tato práce se zabývá tématem "Humor a erotika v TV reklamě". Práce se blíže věnuje kombinaci apelů humoru a erotiky u ne zcela tradičních produktů. Hlavním cílem této práce je zjistit, jak spotřebitelé vnímají tuto kombinaci v televizních reklamách a jestli mají nějaký vliv na jejich nákupní chování. V teoretické části je definován samotný pojem reklama, ale jsou zde také zasezeny historické kontexty humorné i erotické reklamy. V teoretické části nalezneme rovněž funkce reklamy a média, přes která se k nám reklama dostává. Dále se práce zaměřuje na jednotlivé apely humoru a erotiky zvlášť, ale i společně. Praktická část obsahuje autorčinu obsahovou analýzu, analýzu a vyhodnocení kvalitativního výzkumu ve formě focus group a kvantitativního výzkumu ve formě elektronického dotazníků |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/50949
|
Date:
|
2022-01-31 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
A
62535
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account