Humor a erotika v TV reklamě

DSpace Repository

Language: English čeština 

Humor a erotika v TV reklamě

Show full item record

No preview available
Title: Humor a erotika v TV reklamě
Author: Ninhová, Thi Nam Binh
Advisor: Horňák, Pavel
Abstract: Tato práce se zabývá tématem "Humor a erotika v TV reklamě". Práce se blíže věnuje kombinaci apelů humoru a erotiky u ne zcela tradičních produktů. Hlavním cílem této práce je zjistit, jak spotřebitelé vnímají tuto kombinaci v televizních reklamách a jestli mají nějaký vliv na jejich nákupní chování. V teoretické části je definován samotný pojem reklama, ale jsou zde také zasezeny historické kontexty humorné i erotické reklamy. V teoretické části nalezneme rovněž funkce reklamy a média, přes která se k nám reklama dostává. Dále se práce zaměřuje na jednotlivé apely humoru a erotiky zvlášť, ale i společně. Praktická část obsahuje autorčinu obsahovou analýzu, analýzu a vyhodnocení kvalitativního výzkumu ve formě focus group a kvantitativního výzkumu ve formě elektronického dotazníků
URI: http://hdl.handle.net/10563/50949
Date: 2022-01-31
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: A 62535


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
ninhová_2022_dp.zip 114.8Kb application/zip View/Open None
ninhová_2022_op.doc 203.5Kb Unknown View/Open None
ninhová_2022_vp.doc 117.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account