Srovnání klasického modelování a fotogrammetrie při replikování reálného objektu ve VFX

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Srovnání klasického modelování a fotogrammetrie při replikování reálného objektu ve VFX

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Srovnání klasického modelování a fotogrammetrie při replikování reálného objektu ve VFX
Autor: Klemperer, Vojtěch
Vedoucí: Masník, Boris
Abstrakt: Tato bakalářská práce se zabývá tvorbou 3D modelů pomocí běžných modelovacích nástrojů a postupů a porovnává je se skenovaným modelem pomocí fotogrammetrie. Dále se okrajově věnuje svícení pomocí HDRI map, které následně využívá v projektové části. Rozebírá a popisuje kompletní pracovní postup pro vznik obou modelů. Vzniklé modely porovnává na sérii filmových záběrů, do kterých jsou zasazené. Tyto záběry ilustrují použitelnost a finální dojem ze vzniklých 3D objektů. Práce dále odhaluje rozdíl v časové náročnosti obou postupů.
URI: http://hdl.handle.net/10563/50958
Datum: 2021-12-01
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ateliér Audiovize
Studijní obor: Audiovizuální tvorba - Vizuální efekty


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
klemperer_2022_dp.pdf 6.586Mb PDF Zobrazit/otevřít None
klemperer_2022_op.pdf 210.8Kb PDF Zobrazit/otevřít None
klemperer_2022_vp.pdf 211.1Kb PDF Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet