Identifikace přístupu učitele prvního stupně ZŠ k žákovským problémům

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Identifikace přístupu učitele prvního stupně ZŠ k žákovským problémům

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Identifikace přístupu učitele prvního stupně ZŠ k žákovským problémům
Autor: Hašpicová, Monika
Vedoucí: Pacholík, Viktor
Abstrakt: Diplomová práce teoreticko-empirického charakteru se zabývá identifikací přístupu učitele prvního stupně základní školy k žákovským problémům. Práce je rozdělena do dvou hlavních částí. Teoretická část je zaměřena na vymezení terminologie a teoretických východisek z oblastí osobních problémů žáků na prvním stupni základní školy, možností jejich řešení učitelem a naplňování učitelovy poradenské role při řešení osobních problémů žáků. Cílem výzkumu je zjistit, jak učitel přistupuje k osobním problémům žáků. V empirické části jsou prezentována zjištění kvalitativně orientovaného výzkumu, který byl realizován prostřednictvím interview s učiteli a se školními psycholožkami. Výsledky odkryly kaskádovitý model řešení žákova osobního problému, jenž zahrnuje postupné kroky, jako je skládání mozaiky, soukromý rozhovor s žákem, rozprava s rodiči a pomoc odborníka.
URI: http://hdl.handle.net/10563/50970
Datum: 2021-10-11
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav školní pedagogiky
Studijní obor: Učitelství pro 1. stupeň základní školy
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 60124


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
hašpicová_2022_dp.pdf 2.214Mb PDF Zobrazit/otevřít None
hašpicová_2022_op.pdf 352.4Kb PDF Zobrazit/otevřít None
hašpicová_2022_vp.pdf 357.2Kb PDF Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet