Marketingová strategie strojírenské firmy

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Marketingová strategie strojírenské firmy

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Marketingová strategie strojírenské firmy
Autor: Horáková, Karolína
Vedoucí: Juříková, Martina
Abstrakt: Diplomová práce se zabývá analýzou marketingového prostředí, zhodnocení současného stavu marketingové komunikace konkrétního podniku a navržení marketingové strategie s ohledem na specifika daného trhu. V rámci teoretické části jsou zpracována východiska pro praktickou a projektovou část této práce. Obsahem teoretické části je výklad marketingu na B2B trzích, marketingového mixu, specifika pro mezinárodní marketing a segmentace zákazníků. Dále se tato část zabývá propojením mezi marketingem a strategickým řízením podniku, z čehož vychází projektová část této práce. V praktické části této práce je provedena analýza současné situace na základě sekundárních dat a primárních dat získaných pomocí výzkumu. Projektová část navrhuje základní body strategického řízení firmy a stanovuje návrh marketingové komunikace a použití marketingových nástrojů s ohledem na specifika daného trhu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/51054
Datum: 2022-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 62182


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
horáková_2022_dp.pdf 2.624Mb PDF Zobrazit/otevřít None
horáková_2022_op.doc 118Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
horáková_2022_vp.doc 128.5Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet