Aplikace nástrojů direct marketingu v multilevelové marketingové společnosti

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Aplikace nástrojů direct marketingu v multilevelové marketingové společnosti

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Aplikace nástrojů direct marketingu v multilevelové marketingové společnosti
Autor: Panáková, Kateřina
Vedoucí: Štarchoň, Peter
Abstrakt: Tématem této bakalářské práce je aplikace direkt marketingu v multilevelové společnosti Harmonelo LLC. Hlavním cílem práce je identifikovat aktuální možnosti využití přímého marketingu v multilevelové společnosti, a to na základě výsledku primárního výzkumu. Teoretická část definuje pojmy marketingové komunikace, marketingového mixu, direct marketingu a její nástroje, etickou samoregulaci a multilevel marketing. Součástí je metodika, kde jsou stanoveny cíle a výzkumné otázky. V praktické části je popsána multilevelová společnost Harmonelo, její filozofie, marketing s pravidly a zásadami distribuce. V další části jsou zaznamenány poznatky z polostrukturovaných rozhovorů jednotlivých manažerů firmy Harmonelo. Na základě zjištěných poznatků je v závěru navržená možná aplikace nástrojů direct marketingu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/51140
Datum: 2022-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 62607


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
panáková_2022_dp.pdf 1.721Mb PDF Zobrazit/otevřít None
panáková_2022_op.doc 104Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
panáková_2022_vp.pdf 165.5Kb PDF Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet