Popularizace Fakulty multimediálních komunikací u zvolené cílové skupiny

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Popularizace Fakulty multimediálních komunikací u zvolené cílové skupiny

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Popularizace Fakulty multimediálních komunikací u zvolené cílové skupiny
Autor: Stránská, Žaneta
Vedoucí: Kocourek, Josef
Abstrakt: Diplomová práce se zabývá popularizací Fakulty multimediálních komunikací Univerzity Tomáše Bati u zvolené cílové skupiny. Teoretická část práce vymezuje základní pojmy z oblasti marketingu vysokých škol, marketingové komunikace, kariérního poradenství a image. V neposlední řadě popisuje i metodiku práce. Praktická část práce se skládá z analýzy sekundárních dat a kvalitativního výzkumu ve formě rozhovorů s výchovnými a kariérními poradci či pedagogy ze středních škol. Na základě zjištěných dat bude sestavena projektová část, kde budou navrženy konkrétní aktivita doprovázeny komunikační strategií pro Fakultu multimediálních komunikací s cílem navýšit počet uchazečů na vybraných oborech a cílem budování image.
URI: http://hdl.handle.net/10563/51143
Datum: 2022-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 62540


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
stránská_2022_dp.pdf 13.24Mb PDF Zobrazit/otevřít None
stránská_2022_op.pdf 147.0Kb PDF Zobrazit/otevřít None
stránská_2022_vp.doc 123Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet