Analýza marketingového mixu ve vybrané společnosti

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Analýza marketingového mixu ve vybrané společnosti

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Analýza marketingového mixu ve vybrané společnosti
Autor: Strýčková, Barbora
Vedoucí: Fafílek, Michael
Abstrakt: Bakalářská práce se zabývá analýzou stávajícího marketingového mixu vinařství Martin Strýček a vytvořením realizovatelných návrhů na zlepšení. V teoretické části jsou zpracovány stěžejní pojmy týkající se tématu marketingového mixu a jeho nástrojů. Protože ale na podnik působí i faktory, které ho do jisté míry ovlivňují, je v této části nastíněno také marketingové prostředí a metody, kterými lze faktory zjišťovat a analyzovat. Praktická část popisuje současný stav nástrojů 4P, aplikovaných ve společnosti. K zjištění slabin společnosti je využito dotazníkového šetření, rozeslaného přímým zákazníkům. Přínosem této bakalářské práce jsou návrhy řešení, jejichž aplikací by mohlo dojít k lepšímu postavení společnosti v rámci konkurenceschopnosti i vlastní prosperity.
URI: http://hdl.handle.net/10563/51199
Datum: 2022-02-11
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Ekonomika a management podniku


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
strýčková_2022_dp.pdf 1.501Mb PDF Zobrazit/otevřít None
strýčková_2022_op.docx 48.12Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
strýčková_2022_vp.docx 48.97Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet