Folklorní umění v reklamě

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Folklorní umění v reklamě

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Folklorní umění v reklamě
Autor: Opravilová Krejzlíková, Olga
Vedoucí: Göttlichová, Marcela
Abstrakt: Tato bakalářská práce se zabývá tradiční lidovou tvorbou a kultury a přenášení těchto charakteristických znaků do reklamního sdělení. Práce je členěna na dvě části, teoretickou a praktickou. Teoretická část je zaměřena na všeobecnou teorii lidového umění a reklamy, vymezuje základní pojmy a druhy lidového umění a charakteristiku a nástroje reklamy. Praktická část je zaměřena na výzkum v problematice užití folklorních prvků v reklamě, jejímu porozumění a hlubšímu pochopení. Pro výzkum byla zvolena kvalitativní metoda.
URI: http://hdl.handle.net/10563/51238
Datum: 2022-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 62606


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
opravilová krejzlíková_2022_dp.pdf 1.813Mb PDF Zobrazit/otevřít None
opravilová krejzlíková_2022_op.doc 120.5Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
opravilová krejzlíková_2022_vp.doc 102Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet