Analýza využívání marketingu 4.0 ve firmě Duo servis elektro

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza využívání marketingu 4.0 ve firmě Duo servis elektro

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kozák, Vratislav
dc.contributor.author Andrýsek, Tomáš
dc.date.accessioned 2022-07-15T09:23:36Z
dc.date.available 2022-07-15T09:23:36Z
dc.date.issued 2022-02-11
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/51294
dc.description.abstract Tato bakalářská práce se zabývá marketingem 4.0 a jeho využíváním ve firmě Duo servis elektro. Firma je známá v oblasti servisu a prodeje spotřebičů. Bakalářská práce se skládá ze dvou částí, rozděluje se na teoretickou a praktickou část. Teoretická část vychází z odborné literatury a věnuje se teoretickému popisu základních marketingových pojmů od marketingu 1.0 po marketing 3.0. V další části bakalářské práce jsou uvedeny poznatky o marketingu 4.0 a jeho obecném využívání. Praktická část bakalářské práce je zaměřena na konkrétní charakteristiku podniku a analýzu využívání marketingu 4.0 v uvedené firmě. Následují doporučení vyplývající z kvalitativního šetření a teoretických poznatků z první části bakalářské práce. Návrhy by měly pomoci společnosti v konkurenceschopnosti a ve vytvoření marketingové strategie.
dc.format 63 s. (86 385 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketing 4.0 cs
dc.subject analýza cs
dc.subject marketingová strategie cs
dc.subject firma cs
dc.subject konkurenceschopnost cs
dc.subject marketing 4.0 en
dc.subject analysis en
dc.subject marketing strategy en
dc.subject enterprise en
dc.subject competitiveness en
dc.title Analýza využívání marketingu 4.0 ve firmě Duo servis elektro
dc.title.alternative An Analysis of Marketing 4.0 Usage in the Company of Duo Servis Electro
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Drga, Jaroslav
dc.date.accepted 2022-06-27
dc.description.abstract-translated The purpose of this Bachelor thesis is marketing 4.0 and its use in enterprise of Duo Servis Electro. Company is well-known in service field in the Zlín region and also in trading with domestic appliances. This document is sorted into two divided section - theoretical and practical. The first theoretical part is based on specialized literature and devotes to theoretical description of basic marketing concept starting from marketing 1.0 and ending with marketing 3.0. The second section contains knowledge about marketing 4.0 and its common usage. Practical part is aiming to specific characteristics of company and marketing 4.0 analysis usage of already mentioned Duo Servis Electro. It is continued with my recommendation consequential from my qualitive inspection and my theoretical piece of knowledge comes from first part of this Bachelor thesis. This proposal should help the company with competitive plan and create a marketing strategy.
dc.description.department Ústav managementu a marketingu
dc.thesis.degree-discipline Ekonomika a management podniku cs
dc.thesis.degree-discipline Business Economics and Management en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 61486
dc.date.submitted 2022-05-18


Files in this item

Files Size Format View Description
andrýsek_2022_dp.pdf 2.142Mb PDF View/Open None
andrýsek_2022_op.pdf 512.5Kb PDF View/Open None
andrýsek_2022_vp.pdf 1.320Mb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account