Využití hudby v amerických prezidentských kampaních

DSpace Repository

Language: English čeština 

Využití hudby v amerických prezidentských kampaních

Show full item record

No preview available
Title: Využití hudby v amerických prezidentských kampaních
Author: Naňák, Lukáš
Advisor: Bačuvčík, Radim
Abstract: Tato diplomová práce zkoumá, jaké zákonitosti platí u využívání hudby v amerických prezidentských kampaních, ať už z pohledu stranických partají, tak i z pohledu jednotlivých prezidentských kandidátů. Práce za pomocí kvantitativního výzkumu zkoumá kampaňové písně dvou největších amerických politických stran použitých mezi lety 2008-2020. Dále práce analyzuje konkrétní písně, s nimiž byli jednotliví kandidáti během volební kampaně nejčastěji spojováni. Práce dochází k závěru, že výběr písní u obou stran se liší v návaznosti na to, na jaké segmenty voličů tyto strany cílí. Z pohledu jednotlivých kandidátů se ukázalo, že kampaňové písně jsou využívány především jako nástroj pro budování vhodného obrazu kandidáta.
URI: http://hdl.handle.net/10563/51321
Date: 2022-01-31
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: A 62534


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
naňák_2022_dp.pdf 4.214Mb PDF View/Open None
naňák_2022_op.doc 117.5Kb Unknown View/Open None
naňák_2022_vp.doc 112Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account