Analýza názorů učitelek v MŠ na edukaci dětí ze sociálně znevýhodněného prostředí

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Analýza názorů učitelek v MŠ na edukaci dětí ze sociálně znevýhodněného prostředí

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Analýza názorů učitelek v MŠ na edukaci dětí ze sociálně znevýhodněného prostředí
Autor: Diváková, Zuzana
Vedoucí: Klapko, Dušan
Abstrakt: Diplomová práce se zabývá analýzou názoru učitelek v mateřské škole k tématu edukace sociálně znevýhodněných předškolních dětí na základě prostředí. Cílem teoretické části je popsat podporu těchto dětí dle dokumentu Strategie vzdělávací politiky ČR do roku 2030+. Zde je snahou snížit nerovnosti v přístupu ke kvalitnímu vzdělávání. Také je prosazován rovný přístup ve vzdělávání. V rámci teorie je také cílem systematizovat poznatky o inkluzivním vzdělávání v MŠ. Prostřednictvím kvalitativního výzkumu je cílem popsat specifika edukace dítěte se sociálním znevýhodněním na základě prostředí z pohledu učitelek v MŠ. A to na základě dat, která byla získána metodou Focus group a metodou polostrukturovaného rozhovoru.
URI: http://hdl.handle.net/10563/51381
Datum: 2021-10-11
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav školní pedagogiky
Studijní obor: Předškolní pedagogika
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 60159


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
diváková_2022_dp.pdf 1.607Mb PDF Zobrazit/otevřít None
diváková_2022_op.pdf 356.3Kb PDF Zobrazit/otevřít None
diváková_2022_vp.pdf 376.8Kb PDF Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet