Priority mladé generace žen při uplatnění na trhu práce

DSpace Repository

Language: English čeština 

Priority mladé generace žen při uplatnění na trhu práce

Show full item record

No preview available
Title: Priority mladé generace žen při uplatnění na trhu práce
Author: Bajerová, Nikola
Advisor: Weberová, Dagmar
Abstract: Tato diplomová práce se zabývá tématem priorit mladé generace žen na trhu práce v marketingovém odvětví. Jejím cílem je zjistit, jaké faktory jsou důležité pro ženy při výběru zaměstnání a výkonu práce. Diplomová práce je rozdělena na tři části. Teoretická část se věnuje personálními marketingu, motivaci zaměstnanců a trhu práce. Blíže se zaměřuje také na postavení žen na trhu práce a uplatnění v marketingu. V praktické části jsou v rámci kvalitativní metody nejprve vyhodnoceny polo-strukturované rozhovory, které jsou doplněny o online dotazníkové šetření. Z teoretické a praktické části následně vychází projektová část, která obsahuje doporučení a manuál pro HR pracovníky z marketingových agentur.
URI: http://hdl.handle.net/10563/51395
Date: 2022-01-31
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: A 62120


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
bajerová_2022_dp.zip 595.1Mb application/zip View/Open None
bajerová_2022_op.pdf 163.7Kb PDF View/Open None
bajerová_2022_vp.pdf 180.6Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account