Projekt využití sociálních sítí pro marketingové účely ve vybrané firmě

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Projekt využití sociálních sítí pro marketingové účely ve vybrané firmě

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Projekt využití sociálních sítí pro marketingové účely ve vybrané firmě
Autor: Dlabajová, Helena
Vedoucí: Pilík, Michal
Abstrakt: Diplomová práce "Projekt využití sociálních sítí pro marketingové účely ve vybrané firmě" se nejprve zabývá objasněním základních pojmů v oboru marketingu, obsahového marketingu, strategie, plánování a dalších. Jsou vysvětleny aktuálně nejznámější sociální sítě, jejich fungování a možnosti reklamních kampaní. Ve druhé části je představena vybraná společnost, analyzováno její produktové portfolio a konkurence fungující na sociálních sítích. Ve třetí a poslední části práce je na základě analytické části vytvořen projekt marketingové komunikace především na Facebooku a Instagramu a jsou okomentovány jeho klady a zápory. Projekt je pak zhodnocen z hlediska času, nákladů a rizika.
URI: http://hdl.handle.net/10563/51405
Datum: 2022-02-11
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Marketing management


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
dlabajová_2022_dp.pdf 18.57Mb PDF Zobrazit/otevřít None
dlabajová_2022_op.docx 49.24Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
dlabajová_2022_vp.docx 50.08Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet