Komunikační strategie sociálních sítí Jan Melvil Publishing za účelem budování image

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Komunikační strategie sociálních sítí Jan Melvil Publishing za účelem budování image

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Komunikační strategie sociálních sítí Jan Melvil Publishing za účelem budování image
Autor: Valuchová, Nikola
Vedoucí: Juříková, Martina
Abstrakt: Tato diplomová práce se zabývá budováním image značky prostřednictvím sociálních sítí. Zaměřuje se na vydavatelství Jan Melvil Publishing a jejich sdílený obsah na těchto platformách z hlediska prezentace určitého obrazu, image značky, směrem k potenciálním zákazníkům. Práce předkládá význam komunikace a sdíleného obsahu na sociálních sítí, jakožto důležitou součást celku marketingové komunikace nakladatelství. Tyto atributy prezentuje pomocí výsledků získaných v dotazníkovém šetření a analýze současného stavu dosavadního využívání sociálních sítí. Veškeré tyto poznatky jsou následně aplikovány v rámci návrhu komunikační strategie sociálních sítí Jan Melvil Publishing s cílem zvýšení povědomí této značky u cílových skupin.
URI: http://hdl.handle.net/10563/51430
Datum: 2022-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 62548


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
valuchová_2022_dp.pdf 3.675Mb PDF Zobrazit/otevřít None
valuchová_2022_op.doc 127Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
valuchová_2022_vp.doc 128.5Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet