Brand building značky Vasky

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Brand building značky Vasky

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Brand building značky Vasky
Autor: Škodíková, Tereza
Vedoucí: Kramoliš, Jan
Abstrakt: Diplomová práce je zaměřena na budování značky Vasky a tím také na zvyšování povědomí o této značce. Tato práce je rozdělena na teoretickou část a následně praktickou část včetně projektové části. V teoretické části jsou vysvětleny pojmy jako marketing, marketingová komunikace, marketingový mix, analýza marketingového prostředí, značka a Brandbuilding. V praktické části se nachází základní informace o společnosti a současný stav marketingové komunikace. Dále je součástí praktické části vyhodnocení marketingového výzkumu a také zpracování STP analýzy, benchmarking a SWOT analýzy. Na základě výsledků praktické části jsou vytvořeny dva projekty. Závěrečná část projektů obsahuje časovou, nákladovou a rizikovou analýzu projektů.
URI: http://hdl.handle.net/10563/51536
Datum: 2022-02-11
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Marketing management


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
škodíková_2022_dp.pdf 2.930Mb PDF Zobrazit/otevřít None
škodíková_2022_op.docx 49.95Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
škodíková_2022_vp.docx 47.88Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet