Brand building značky Vasky

DSpace Repository

Language: English čeština 

Brand building značky Vasky

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kramoliš, Jan
dc.contributor.author Škodíková, Tereza
dc.date.accessioned 2022-07-15T09:23:46Z
dc.date.available 2022-07-15T09:23:46Z
dc.date.issued 2022-02-11
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/51536
dc.description.abstract Diplomová práce je zaměřena na budování značky Vasky a tím také na zvyšování povědomí o této značce. Tato práce je rozdělena na teoretickou část a následně praktickou část včetně projektové části. V teoretické části jsou vysvětleny pojmy jako marketing, marketingová komunikace, marketingový mix, analýza marketingového prostředí, značka a Brandbuilding. V praktické části se nachází základní informace o společnosti a současný stav marketingové komunikace. Dále je součástí praktické části vyhodnocení marketingového výzkumu a také zpracování STP analýzy, benchmarking a SWOT analýzy. Na základě výsledků praktické části jsou vytvořeny dva projekty. Závěrečná část projektů obsahuje časovou, nákladovou a rizikovou analýzu projektů.
dc.format 100 s.
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Značka cs
dc.subject znalost značky cs
dc.subject prvky značky cs
dc.subject budování a řízení značky cs
dc.subject marketingový mix cs
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject benchmarking cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject STP analýza cs
dc.subject Brand en
dc.subject brand knowledge en
dc.subject brand elements en
dc.subject brand building and brand management en
dc.subject marketing mix en
dc.subject marketing communication en
dc.subject benchmarking en
dc.subject SWOT analysis en
dc.subject STP analysis en
dc.title Brand building značky Vasky
dc.title.alternative Brand Building of Vasky
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Matošková, Jana
dc.date.accepted 2022-06-22
dc.description.abstract-translated This diploma thesis is focused on building the Vasky brand and also on raising awareness of this brand. This work is divided into a theoretical part and then a practical part, including the project part. The theoretical part explains concepts such as marketing, marketing communication, marketing mix, analysis of the marketing environment, brand and brand building. The practical part contains basic information about the company, the current state of marketing communication. It also includes a practical part of the evaluation of marketing research and also the processing of STP analysis, benchmarking and SWOT analysis. Based on the results of the practical part, two projects are created. The final part of the projects contains time, cost and risk analysis.
dc.description.department Ústav managementu a marketingu
dc.thesis.degree-discipline Marketing management cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Management en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing.
dc.thesis.degree-program Management a marketing cs
dc.thesis.degree-program Management and Marketing en
dc.identifier.stag 61809
dc.date.submitted 2022-04-26


Files in this item

Files Size Format View Description
škodíková_2022_dp.pdf 2.930Mb PDF View/Open None
škodíková_2022_op.docx 49.95Kb Unknown View/Open None
škodíková_2022_vp.docx 47.88Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account