Role sociální pedagogiky ve škole v období pandemie

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Role sociální pedagogiky ve škole v období pandemie

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Role sociální pedagogiky ve škole v období pandemie
Autor: Robičková, Markéta
Vedoucí: Balvín, Jaroslav
Abstrakt: Sociální pedagogika hraje důležitou roli ve školách zvláště pro žáky se sociálním znevýhodněním. Pandemie COVID-19 v roce 2020 uzavřela školy v České republice a převedla vzdělávání na distanční formu. Tato práce hodnotí dopad pandemie na roli sociální pedagogiky ve školách. Popisuje sociálně pedagogické činnosti na českých školách před pandemií a hodnotí, jak se jejich nabídka změnila kvůli přechodu na distanční vzdělávání. Popisuje, jaký dopad měl přechod na distanční vzdělávání na žáky, učitele a rodiče obecně, a věnuje zvláštní pozornost žákům se sociálním znevýhodněním. Teoretické poznání je ověřeno pomocí kvantitativního výzkumu na základě dotazníkového šetření.
URI: http://hdl.handle.net/10563/51629
Datum: 2022-01-26
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav pedagogických věd
Studijní obor: Sociální pedagogika


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
robičková_2022_dp.pdf 7.559Mb PDF Zobrazit/otevřít None
robičková_2022_op.docx 17.58Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
robičková_2022_vp.docx 17.53Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet