Přístupy a postoje pedagogů k využívání moderních technologií ve vzdělávání

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Přístupy a postoje pedagogů k využívání moderních technologií ve vzdělávání

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Přístupy a postoje pedagogů k využívání moderních technologií ve vzdělávání
Autor: Šmotková, Martina
Vedoucí: Hrbáčková, Karla
Abstrakt: Bakalářská práce se zaměřuje na postoje pedagogů středních škol k využívání moderních technologií ve vzdělávání. Cílem výzkumného šetření je zjistit přístupy a postoje pedagogů k moderním technologiím a k jejich přínosu ve vzdělávání. V teoretické části práce jsou vymezeny základní pojmy vztahující se ke vzdělávání, teoretické poznatky k informačním a komunikačním technologiím, jejich funkcím ve vzdělávacím procesu a jejich vlivům na kvalitu vzdělávání i na samotné pedagogy. Praktická část se věnuje analýze výsledků kvantitativního výzkumu probíhajícího na pěti středních školách ve Zlínském kraji.
URI: http://hdl.handle.net/10563/51638
Datum: 2022-01-19
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav pedagogických věd
Studijní obor: Andragogika v profilaci na řízení lidských zdrojů v neziskové sféře


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
šmotková_2022_dp.pdf 3.073Mb PDF Zobrazit/otevřít None
šmotková_2022_op.docx 17.59Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
šmotková_2022_vp.docx 17.41Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet