Nástroje interní komunikace ve firmě

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Nástroje interní komunikace ve firmě

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Nástroje interní komunikace ve firmě
Autor: Procházková, Veronika
Vedoucí: Dolínková, Olga
Abstrakt: Tématem bakalářské práce jsou nástroje interní komunikace ve firmě. Pro účely této práce byla vybrána firma BOSCH DIESEL s.r.o. se sídlem v Jihlavě. Teoretická část se zabývá pojmy interní komunikace, firemní kultura, public relations, nástroji interní komunikace a marketingovým výzkumem, které slouží k porozumění praktické části této práce. Ze začátku praktické části je popsána firma BOSCH DISEL s.r.o. a komunikační kanály, které jsou ve firmě využívány. Dále je v praktické části využit kvalitativní a kvantitativní výzkum. Na základě všech zpracovaných dat je následně provedeno zodpovězení výzkumných otázek a doporučení.
URI: http://hdl.handle.net/10563/51710
Datum: 2022-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 62648


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
procházková_2022_dp.pdf 1.369Mb PDF Zobrazit/otevřít None
procházková_2022_op.doc 118Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
procházková_2022_vp.doc 114Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet