Analýza vstupních požadavků a profesních kvalit na pozici učitele a průvodce

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Analýza vstupních požadavků a profesních kvalit na pozici učitele a průvodce

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Analýza vstupních požadavků a profesních kvalit na pozici učitele a průvodce
Autor: Čadová, Martina
Vedoucí: Hrbáčková, Karla
Abstrakt: Práce "Analýza vstupních požadavků a profesních kvalit na pozici učitele a průvodce" věnuje pozornost systému základního vzdělávání v České republice, zaobírá se především problematikou Základních škol veřejných (státních), alternativních (konkrétně SCIO a Montessori) a problematikou kurikulárních dokumentů. Akcentována je myšlenka profesního standardu učitele, respektive Rámce profesních kvalit učitele. V průběhu osobního i profesního života se neustále učíme, záměrem práce není zjistit, jak by měl v očích ředitelů škol vypadat ideální učitel/průvodce, ale které profesní či osobnostní kvality jsou ze strany ředitelů u kandidátů preferovány či akcentovány, přičemž byly, v případě těchto preferencí, zjištěny rozdíly mezi řediteli veřejných (státních) a alternativních škol.
URI: http://hdl.handle.net/10563/51833
Datum: 2022-01-19
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav pedagogických věd
Studijní obor: Andragogika v profilaci na řízení lidských zdrojů v neziskové sféře


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
čadová_2022_dp.pdf 4.135Mb PDF Zobrazit/otevřít None
čadová_2022_op.docx 24.06Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
čadová_2022_vp.docx 16.44Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet