Názory žáků na distanční výuku v době pandemie Covid-19

DSpace Repository

Language: English čeština 

Názory žáků na distanční výuku v době pandemie Covid-19

Show simple item record

dc.contributor.advisor Martincová, Jana
dc.contributor.author Černocká, Jitka
dc.date.accessioned 2022-07-15T09:24:05Z
dc.date.available 2022-07-15T09:24:05Z
dc.date.issued 2022-01-26
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/52017
dc.description.abstract Tato bakalářská práce je zaměřena na názory žáků na distanční výuku v době pandemie Covid-19. Jedná se o žáky 7. -9. tříd. Teoretická část je rozčleněna do tří kapitol. První se zabývá vyučovacím procesem, v další části jsou ukázány role všech aktérů školního procesu a poslední kapitola se věnuje online vyučování. Praktickou část tvoří kvantitativní výzkum realizován za pomoci dotazníkového šetření. Podílelo se na něm 178 účastníků. Na základě výsledků bylo zjištěno, že žáci základních škol vnímali distanční výuku spíše negativně.
dc.format 89 s
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject distanční výuka cs
dc.subject role rodiče cs
dc.subject školy cs
dc.subject učitele cs
dc.subject žáka cs
dc.subject vyučovací proces cs
dc.subject distance learning en
dc.subject the role of parents en
dc.subject school en
dc.subject teacher en
dc.subject students en
dc.subject teaching process en
dc.title Názory žáků na distanční výuku v době pandemie Covid-19
dc.title.alternative Opinions of Primary School Students on Distance Learning during the Pandemic of Covid-19
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Včelařová, Hana
dc.date.accepted 2022-05-25
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis is focused on primary school students' opinions on distance learning during the Covid-19 pandemic. The theoretical part is divided into three chapters. Thesis deals with the teaching process the next part shows the roles of all involved participants and the last chapter describes the matters of online teaching. The practical part consists of quantitative research carried out with the help of a questionnaire survey. 171 participants were included. The research results found that primary school students perceived distance learning predominantly negatively
dc.description.department Ústav pedagogických věd
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-program Social Pedagogy en
dc.identifier.stag 61411
utb.result.grade E
dc.date.submitted 2022-04-28


Files in this item

Files Size Format View Description
černocká_2022_dp.pdf 2.420Mb PDF View/Open None
černocká_2022_op.docx 18.35Kb Unknown View/Open None
černocká_2022_vp.docx 17.91Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account