Komunikační strategie kuchařky Zhubni v kuchyni

DSpace Repository

Language: English čeština 

Komunikační strategie kuchařky Zhubni v kuchyni

Show simple item record

dc.contributor.advisor Juříková, Martina
dc.contributor.author Fábry, Sára
dc.date.accessioned 2022-07-15T09:24:07Z
dc.date.available 2022-07-15T09:24:07Z
dc.date.issued 2022-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/52046
dc.description.abstract Cílem diplomové práce je návrh vhodné komunikační strategie pro kuchařku Zhubni v kuchyni, která vychází z instagramového profilu se stejným názvem. V teoretické části práce jsou vymezeny základní pojmy dané problematiky, a to online marketing, influencer marketing, komunikační strategie, komunikační nástroje, budování osobního brandu a také metodologie práce. Praktická část se věnuje představení osobní značky a charakteristice produktu, který je uváděn na trh, a také vybraným analýzám, jako je například SWOT analýza nebo analýza konkurence. V této části je zahrnuto také kvalitativní a kvantitativní výzkumné šetření. Na základě tohoto šetření a vypracovaných analýz jsou zpracovány cílové skupiny pro komunikační strategii. V projektové části je pak vypracovaná komunikační strategie pro uvedení kuchařky na trh.
dc.format 104 s. (133 210 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject komunikační mix cs
dc.subject komunikační strategie cs
dc.subject influencer marketing cs
dc.subject Instagram cs
dc.subject food blog cs
dc.subject osobní brand cs
dc.subject online marketing cs
dc.subject communication mix en
dc.subject communication strategy en
dc.subject influencer marketing en
dc.subject Instagram en
dc.subject food blog en
dc.subject personal brand en
dc.subject online marketing en
dc.title Komunikační strategie kuchařky Zhubni v kuchyni
dc.title.alternative Communication Strategy of the Zhubni v kuchyni Cookbook
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Kotyzová, Pavla
dc.date.accepted 2022-05-25
dc.description.abstract-translated The main goal of this diploma thesis is to propose suitable communication strategies for "Zhubni v kuchyni" cookbook that is based on the Instagram profile with the same name. Elemental terms for this problematic, such as online marketing, influencer marketing, communication strategies, communication tools, building personal brands and methodology of this work, are specified in the theoretical part of the thesis. The practical part is focused on the introduction of the personal brand and product characteristics which will be launched, and it is focused on chosen analysis, such as the SWOT analysis and competition analysis. There is also qualitative and quantitative research in this part. Based on this research and analyses there are target groups established for the communication strategy. In the project part communication strategy is defined for the launch of the cookbook.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 62144
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2022-04-14


Files in this item

Files Size Format View Description
fábry_2022_dp.pdf 6.606Mb PDF View/Open None
fábry_2022_op.doc 118Kb Unknown View/Open None
fábry_2022_vp.doc 107Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account