Měření spokojenosti klientů ve vybrané digitální agentuře

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Měření spokojenosti klientů ve vybrané digitální agentuře

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Měření spokojenosti klientů ve vybrané digitální agentuře
Autor: Březíková, Barbora
Vedoucí: Juříková, Martina
Abstrakt: Bakalářská práce se zabývá zákaznickou zpětnou vazbou a jejím měřením ve vybrané digitální agentuře. V teoretické části se definují základní pojmy, které se týkají zpětné vazby, klientské spokojenosti a dalších částí zvoleného tématu. Pojmy lze nalézt i v dotazníkovém šetření a v navazující praktické části. Ta řeší zpětnou vazbu od respondentů, určuje míru spokojenosti klientů agentury a konkrétněji zkoumá jejich názory, spokojenost s výstupy i službami, přání a potřeby. Výsledkem jsou postoje jednotlivých partnerských společností, které mohou vést k novému obchodu, zakázce nebo vylepšení agenturních služeb a vyřešení nedostatků. Lze tak přispět ke spokojenosti klientů.
URI: http://hdl.handle.net/10563/52048
Datum: 2022-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 62625


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
březíková_2022_dp.pdf 2.693Mb PDF Zobrazit/otevřít None
březíková_2022_op.pdf 156.4Kb PDF Zobrazit/otevřít None
březíková_2022_vp.doc 128Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet