Podíl reklamního vysílání ve veřejnoprávním a soukromém rozhlase

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Podíl reklamního vysílání ve veřejnoprávním a soukromém rozhlase

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Podíl reklamního vysílání ve veřejnoprávním a soukromém rozhlase
Autor: Kratochvílová, Ivana
Vedoucí: Soukalová, Radomila
Abstrakt: Práce zkoumá zásadní rozdíly mezi veřejnoprávním a soukromým rozhlasem z hlediska podílu reklamního vysílání. Představuje rozhlasové vysílání z pohledu regionálního a celoplošného pokrytí. Ozřejmuje postavení rozhlasového média jako významného komunikačního a reklamního nosiče a současně objasňuje základní pojmy z rozhlasového prostředí. Prezentuje společnosti, které zastupují jednotlivá rádia na českém trhu. Práce dále pojednává o metodice měření rozhlasového trhu, popisuje její formy a analyzuje základní rozdíly v zadávání národních a regionálních reklamních kampaní. Upozorňuje na některé nedostatky a doporučuje určité změny v oblasti komunikace nejen s klienty, ale do budoucna i s posluchači Rádia Zlín.
URI: http://hdl.handle.net/10563/5213
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: D 4974


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
kratochvílová_2008_dp.pdf 1.405Mb PDF Zobrazit/otevřít
kratochvílová_2008_vp.zip 448.5Kb Neznámý Zobrazit/otevřít
kratochvílová_2008_op.zip 377.2Kb Neznámý Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet