Role sociálních sítí v nákupním chování spotřebitelů generace Z v době pandemie

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Role sociálních sítí v nákupním chování spotřebitelů generace Z v době pandemie

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Role sociálních sítí v nákupním chování spotřebitelů generace Z v době pandemie
Autor: Klanicová, Karolína
Vedoucí: Novák, Petr
Abstrakt: Tato práce se zabývá vlivem sociálních sítí na nákupní zvyklosti mladší generace Z. Cílem bylo zhodnotit vliv sociálních médií na tuto generaci v období pandemie COVID-19. Vyhodnocení bylo založeno na dotazníkovém šetření, kterého se zúčastnilo 210 osob.
URI: http://hdl.handle.net/10563/52583
Datum: 2022-07-12
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav podnikové ekonomiky
Studijní obor: Ekonomika a management podniku


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
klanicová_2022_dp.pdf 2.653Mb PDF Zobrazit/otevřít None
klanicová_2022_op.odt 8.119Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
klanicová_2022_vp.odt 7.711Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet