Inkluze v předškolním vzdělávání z pohledu učitelů a asistentů pedagoga

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Inkluze v předškolním vzdělávání z pohledu učitelů a asistentů pedagoga

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Inkluze v předškolním vzdělávání z pohledu učitelů a asistentů pedagoga
Autor: Bučková, Eliška
Vedoucí: Hrbáčková, Karla
Abstrakt: Diplomová práce se zabývá inkluzivním vzděláváním v mateřské škole z pohledu učitelů a asistentů pedagoga. V teoretické části vymezujeme pojmy jako inkluzivní vzdělávání, popisujeme spolupráci mateřských škol rámci inkluzivního vzdělávání, dále dítě se speciálně vzdělávacími potřebami, podpůrná opatření a v neposlední řadě pedagoga, asistenta pedagoga a jejich vzájemnou spolupráci. Praktická část se skládá z kvalitativního výzkumu, kde zhodnocujeme přínos inkluzivního vzdělávání z pohledu učitelů a asistentů pedagoga. Následně zjišťujeme, jaký přínos má inkluzivní vzdělávání z pohledu učitelů a asistentů pedagoga pro intaktní děti a děti se speciálně vzdělávacími potřebami. Data byla zpracována pomocí zakotvené teorie a na základě získaných dat navrhujeme opatření, která by následně mohla být využita v praxi.
URI: http://hdl.handle.net/10563/52677
Datum: 2023-01-10
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav pedagogických věd
Studijní obor: Sociální pedagogika


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
bučková_2023_dp.pdf 1.234Mb PDF Zobrazit/otevřít None
bučková_2023_op.docx 17.58Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
bučková_2023_vp.docx 19.64Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet