Společenská odpovědnost firem a její role při budování značky

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Společenská odpovědnost firem a její role při budování značky

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Společenská odpovědnost firem a její role při budování značky
Autor: Dvořák, Petr
Vedoucí: Dolínková, Olga
Abstrakt: Tato bakalářská práce se zabývá problematikou společenské odpovědnosti firem a vlivem na budování značky. V teoretické části je vydefinována společenská odpovědnost firem a forma marketingového výzkumu. Praktická část se věnuje rešerši CSR aktivit společnosti Lidl a kvantitativnímu výzkumu, formou CAWI dotazníkového šetření, které zkoumá znalost značky Lidl a CSR aktivit ve srovnání s konkurencí. Pro zjištění samotného vlivu a role CSR aktivit bylo provedeno srovnání s konkurenčními značkami a vyvození závěru. Touto prací bylo dosaženo základního přehledu o problematice společenské odpovědnosti, implementace CSR aktivit a budování značky. Výstupem práce je vyhodnocení vlivu CSR aktivit na budování značky Lidl a podání doporučení v oblasti výběru CSR aktivit a jejich komunikace.
URI: http://hdl.handle.net/10563/52810
Datum: 2023-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
dvořák_2023_dp.pdf 2.304Mb PDF Zobrazit/otevřít None
dvořák_2023_op.pdf 167.9Kb PDF Zobrazit/otevřít None
dvořák_2023_vp.doc 114.5Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet