Influencer marketing na sociálních sítích z pohledu morálky

DSpace Repository

Language: English čeština 

Influencer marketing na sociálních sítích z pohledu morálky

Show full item record

No preview available
Title: Influencer marketing na sociálních sítích z pohledu morálky
Author: Benčík, Jan
Advisor: Stránský, Michal
Abstract: Bakalářská práce se zabývá otázkou morálky v influencer marketingu na sociálních sítích, téma je postupně zúženo na Instagram. Hlavním předmětem zkoumání je placená propagace na Instagramu a její označování. Pomocí metody kvantitativního dotazníku se práce snaží nalézt či vyvrátit souvislosti mezi postojem k placené propagaci a jednotlivými skupinami lidí, vytvořenými například na základě demografických údajů. Práce taktéž pojednává o vlivu influencer marketingu na nákupní chování zákazníků a na děti, závislosti na sociálních sítích a právních aspektech v influencer marketingu na Instagramu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/52815
Date: 2023-01-31
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
benčík_2023_dp.pdf 3.227Mb PDF View/Open None
benčík_2023_op.doc 118Kb Unknown View/Open None
benčík_2023_vp.doc 114.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account