Influencer marketing na sociálních sítích z pohledu morálky

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Influencer marketing na sociálních sítích z pohledu morálky

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Influencer marketing na sociálních sítích z pohledu morálky
Autor: Benčík, Jan
Vedoucí: Stránský, Michal
Abstrakt: Bakalářská práce se zabývá otázkou morálky v influencer marketingu na sociálních sítích, téma je postupně zúženo na Instagram. Hlavním předmětem zkoumání je placená propagace na Instagramu a její označování. Pomocí metody kvantitativního dotazníku se práce snaží nalézt či vyvrátit souvislosti mezi postojem k placené propagaci a jednotlivými skupinami lidí, vytvořenými například na základě demografických údajů. Práce taktéž pojednává o vlivu influencer marketingu na nákupní chování zákazníků a na děti, závislosti na sociálních sítích a právních aspektech v influencer marketingu na Instagramu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/52815
Datum: 2023-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
benčík_2023_dp.pdf 3.227Mb PDF Zobrazit/otevřít None
benčík_2023_op.doc 118Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
benčík_2023_vp.doc 114.5Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet