Segmentace a spokojenost klientů na multifunkční budově HOUSE 64

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Segmentace a spokojenost klientů na multifunkční budově HOUSE 64

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Segmentace a spokojenost klientů na multifunkční budově HOUSE 64
Autor: Herudková, Klára
Vedoucí: Kazík, Martin
Abstrakt: Kvalifikační práce se zabývá identitou klientů na multifunkční budově HOUSE 64 ve Zlíně, jejich spokojeností a v neposlední řadě možnými dodatkovými službami, které by společnost CREAM Real Estate, jako obhospodařovatel této nemovitosti, mohla doplnit. Účelem profilace klientů je efektivně oslovit potenciální cílovou skupinu v podobě zájemců o pronájem obchodní jednotky či kanceláře, a to jazykem, kterému rozumí a informacemi, jež vyhledávají. Tento záměr je rozepsán v teoretické části, která obsahuje kapitoly o marketingu jako pojmu, marketingovém procesu, cíleném marketingu, marketingovém komunikačním mixu a vztahovém marketingu. Teoreticky je také popsán marketingový výzkum zastávající praktickou část bakalářské práce. Konkrétně kvantitativní výzkum v podobě dotazníkového šetření, jemuž předchází pre-test. Během pre-testu zástupci respondentů, tedy stávající klienti obchodní jednotky a kanceláře, doplní dotazník o jejich poznatky, které, budou-li relevantní, upřesní dotazníkové šetření, jež bude v digitální formě posláno zbylým respondentům.
URI: http://hdl.handle.net/10563/52831
Datum: 2023-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
herudková_2023_dp.pdf 1.796Mb PDF Zobrazit/otevřít None
herudková_2023_op.doc 114.5Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
herudková_2023_vp.doc 159.5Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet