Budování značky HEAT Fit Zlín

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Budování značky HEAT Fit Zlín

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Budování značky HEAT Fit Zlín
Autor: Hofmanová, Klára
Vedoucí: Kazík, Martin
Abstrakt: Bakalářská práce se zaměřuje na budování značky HEAT Fit Zlín. V teoretické části jsou vymezeny pojmy, které se prolínají s částí praktickou. Jedná se o okruhy týkající se brandu a brandingu, digitálního marketingu a event marketingu. Součástí je také metodika práce, která se věnuje stanovení cílů a účelu práce a je zde popsána výzkumná metoda. Praktická část obsahuje kapitoly týkající se fitness centra HEAT Fit Zlín, eventu Active Day, a především kvalitativního výzkumu zkoumajícího vnímání a spokojenost zákazníků s fitness centrem.
URI: http://hdl.handle.net/10563/52833
Datum: 2023-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
hofmanová_2023_dp.pdf 1.385Mb PDF Zobrazit/otevřít None
hofmanová_2023_op.doc 120Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
hofmanová_2023_vp.doc 158Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet