Marketingová komunikace festivalu Sziget

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Marketingová komunikace festivalu Sziget

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Marketingová komunikace festivalu Sziget
Autor: Kyjovská, Klára
Vedoucí: Kazík, Martin
Abstrakt: Bakalářská práce se zabývá marketingovou komunikací zahraničního multižánrového hudebního festivalu Sziget festival, jež působí v Maďarsku. Teoretická část je věnována popisům hudebních festivalů, marketingovému mixu, komunikačnímu mixu u hudebních festivalů a metodika výzkumu k dotazníkovému šetření. Praktická část se zabývá stručným popisem Sziget festivalu, rozborem výsledků získaných z dotazníkového šetření a případná doručení. Dotazníkové šetření mělo za cíl zjistit, jak používají návštěvníci festivalu informační média a také, co stojí za finálním rozhodnutím utratit peníze za lístek na hudební festival.
URI: http://hdl.handle.net/10563/52840
Datum: 2023-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
kyjovská_2023_dp.pdf 1.544Mb PDF Zobrazit/otevřít None
kyjovská_2023_op.doc 114.5Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
kyjovská_2023_vp.doc 133Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet