Analýza současné marketingové komunikace společnosti PM Tišnov 1927

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Analýza současné marketingové komunikace společnosti PM Tišnov 1927

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Analýza současné marketingové komunikace společnosti PM Tišnov 1927
Autor: Němcová, Karolína
Vedoucí: Soukalová, Radomila
Abstrakt: Bakalářská práce je zaměřena na marketingovou komunikaci zvolené společnosti, jejíž specializace se týká oblasti financí. Konkrétně se práce zabývá současnou propagací firmy ze strany zaměstnanců, potřebou akvizice nových klientů a rebrandingem marketu. Cílem práce je zanalyzovat současnou situaci ve firmě z pohledu propagace a akvizice, zjistit pohled zaměstnanců na dané oblasti a otevřít téma rebrandingu a s tím spojených změn, které by byly ve firmě potřebné ke zkvalitnění služby. V teoretické části jsou definovány pojmy týkající se marketingové komunikace a firemního prostředí. V praktické části je představena firma, následně jsou zpracována získaná data z rozhovorů se zaměstnanci a představen celý výzkum včetně výsledků.
URI: http://hdl.handle.net/10563/52845
Datum: 2023-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
němcová_2023_dp.pdf 1.728Mb PDF Zobrazit/otevřít None
němcová_2023_op.doc 112Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
němcová_2023_vp.doc 112.5Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet