Event marketing společnosti Mattoni a jeho vliv na vnímání značky

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Event marketing společnosti Mattoni a jeho vliv na vnímání značky

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Event marketing společnosti Mattoni a jeho vliv na vnímání značky
Autor: Pavelková, Veronika
Vedoucí: Kazík, Martin
Abstrakt: Tato bakalářská práce se zabývá event marketingem, jakožto nástrojem brandbuildingu dané značky. Teoretická část práce vymezuje základní pojmy, o které se následně opírá část praktická. Jedná se o pojmy související s event marketingem a značkou, jakožto brandem. Praktická část se zabývá analýze značky Mattoni, která byla pro tuto práci zvolena. Analýza je provedena na základech stanovených v teoretické práci a následně podpořena marketingovým výzkumem ve formě polostrukturovaných individuálních rozhovorů. Dále se praktická část věnuje interpretaci a analýze získaných výsledků. Na základě získaných výsledků jsou na konci práce zodpovězeny výzkumné otázky a vyvozeny závěry.
URI: http://hdl.handle.net/10563/52848
Datum: 2023-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
pavelková_2023_dp.pdf 2.155Mb PDF Zobrazit/otevřít None
pavelková_2023_op.doc 127Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
pavelková_2023_vp.docx 124.9Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet