Design prodejny IKEA a jeho vliv na nákupní chování zákazníků

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Design prodejny IKEA a jeho vliv na nákupní chování zákazníků

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Design prodejny IKEA a jeho vliv na nákupní chování zákazníků
Autor: Pavlíková, Zuzana
Vedoucí: Bačuvčík, Radim
Abstrakt: Bakalářská práce se zaměřuje na design a merchandising obchodního domu IKEA. Zkoumá vnímání zákazníků a jejich projevů v nákupním chování v závislosti na prostředí obchodního domu. Cílem celé práce je analýza designu prodejny IKEA a jejího vlivu na nákupní chování zákazníků. Teoretická část obsahuje nejprve poznatky týkající se vzhledu prodejny a způsobu komunikace na prodejně. Poté je část věnována zákazníkovi, specificky jeho nákupnímu procesu a potřebám. V praktické části lze nalézt informace o vlivu designu prodejny na zákazníky obchodního domu. V šetření byly využity dvě formy marketingového výzkumu - kvalitativní a kvantitativní. První forma šetření byla uskutečněna skrze polostrukturovaný rozhovor a druhá forma díky dotazníku. V závěru práce lze nalézt doporučení, která se týkají primárně způsobu vystavení produktů. Doporučení byla sepsána na základě zjištěných poznatků z šetření.
URI: http://hdl.handle.net/10563/52849
Datum: 2023-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
pavlíková_2023_dp.pdf 1.848Mb PDF Zobrazit/otevřít None
pavlíková_2023_op.doc 113Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
pavlíková_2023_vp.doc 115.5Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet