Vnímání problematiky fast beauty generací Z se zaměřením na online prostředí

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Vnímání problematiky fast beauty generací Z se zaměřením na online prostředí

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Vnímání problematiky fast beauty generací Z se zaměřením na online prostředí
Autor: Phamová Thi, Hoai Lien
Vedoucí: Harantová, Lenka
Abstrakt: Tato bakalářská práce se věnuje problematice fast beauty a tomu, jak ji vnímá generace Z. Práce je rozdělena na dvě stěžejní části, na teoretickou a praktickou. V teoretické části jsou vymezeny pojmy jako online marketing, beauty marketing, fast beauty a generace Z. Text obsahuje také kapitolu metodika práce, ve které jsou stanoveny cíle a účel práce. Rovněž je zde definována metoda výzkumu a také výzkumná otázka, která je na základě výsledků šetření zodpovězena v praktické části.
URI: http://hdl.handle.net/10563/52850
Datum: 2023-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
phamová thi_2023_dp.pdf 2.347Mb PDF Zobrazit/otevřít None
phamová thi_2023_op.doc 113Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
phamová thi_2023_vp.doc 144Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet