Umění v reklamě

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Umění v reklamě

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Umění v reklamě
Autor: Svobodová, Vendula
Vedoucí: Göttlichová, Marcela
Abstrakt: Tato bakalářská práce se věnuje tématu umění v reklamě. Konkrétně oboru malířství a využití prvků díla Kompozice s červenou, modrou a žlutou autora Pieta Mondriana, představitele uměleckého směru zvaného neoplasticismus, pro reklamní účely. Práce sestává ze dvou částí - teoretické a praktické. Na teoretickém základu je představen obor umění s důrazem na malířství, neoplasticismus, i představení autora originálního díla. Teorie dále vymezuje problematiku oboru reklama, na niž navazuje psychologie reklamy a její základní principy. Obě oblasti, umění a reklama, se propojují v poslední kapitole teoretické části práce, v níž je představena vzájemnost těchto dvou specifických oborů. Praktická část se věnuje hlubšímu pochopení a výzkumu v oblasti využití prvků zmiňovaného malířského díla v konkrétních reklamních sděleních, stejně jako jejich vnímaní a hodnocení recipienty. Zvolena byla kvalitativní metoda výzkumu formou individuálních rozhovorů.
URI: http://hdl.handle.net/10563/52856
Datum: 2023-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
svobodová_2023_dp.pdf 2.120Mb PDF Zobrazit/otevřít None
svobodová_2023_op.doc 115Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
svobodová_2023_vp.doc 112.5Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet