Budování osobní značky seberozvojového influencera v digitálním prostředí

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Budování osobní značky seberozvojového influencera v digitálním prostředí

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Budování osobní značky seberozvojového influencera v digitálním prostředí
Autor: Trávníčková, Hana
Vedoucí: Kocourek, Josef
Abstrakt: Bakalářská práce se zabývá budováním osobní značky seberozvojového influencera v digitálním prostředí. V teoretické části je kromě vymezení pojmů influencer a influencer marketing rozebráno budování osobní značky a marketingový komunikační mix z pohledu influencerů působících v oblasti seberozvoje. V praktické části bakalářské práce jsou provedeny dva kvalitativní výzkumy. Primární výzkum je uskutečněn pomocí polostrukturovaných rozhovorů a analyzuje, jaká jsou očekávání a preference cílové skupiny, Čechů 18-30 let, při výběru seberozvojového influencera. V sekundárním výzkumu je pomocí komparativní analýzy vyhodnoceno, v čem se komunikace tří vybraných seberozvojových influencerů liší. Ze zjištěných poznatků jsou následně navržena doporučení, která jsou vhodná jak pro aktuální seberozvojové influencery, tak pro osoby, které o tom teprve přemýšlí.
URI: http://hdl.handle.net/10563/52858
Datum: 2023-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
trávníčková_2023_dp.pdf 5.423Mb PDF Zobrazit/otevřít None
trávníčková_2023_op.doc 117.5Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
trávníčková_2023_vp.doc 114Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet