Návrh obsahové strategie se zaměřením na copywriting pro vybraný e-shop

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Návrh obsahové strategie se zaměřením na copywriting pro vybraný e-shop

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Návrh obsahové strategie se zaměřením na copywriting pro vybraný e-shop
Autor: Cahlíková, Kristýna
Vedoucí: Banyar, Milan
Abstrakt: Diplomová práce se zabývá obsahovým marketingem se zaměřením na copywriting, a to zejména v prostředí elektronických skate-shopů. V rámci teoretické části práce pojednává a základních teoretických východiscích spojených s obsahovým marketingem, copywritingem, ale také nákupním chováním či problematikou e-commerce. Součástí teoretické části je také metodika a stanovení cíle práce i výzkumné otázky. V praktické části je prováděn výzkum zaměřující se na zákazníky zmíněných typů internetových obchodů a jsou blíže zkoumány a specifikovány jejich důvody a preference pro uskutečnění nákupu, ale i názory na konkrétní e-shopové řešení. Projektová část následně čerpá poznatky z předchozích kapitol a vytváří návrh obsahové strategie pro e-shop Shotboardshop.cz
URI: http://hdl.handle.net/10563/52912
Datum: 2023-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingová komunikace


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
cahlíková_2023_dp.pdf 2.171Mb PDF Zobrazit/otevřít None
cahlíková_2023_op.doc 112Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
cahlíková_2023_vp.pdf 144.7Kb PDF Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet