Budování značky David Kozák

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Budování značky David Kozák

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Budování značky David Kozák
Autor: Kozák, David
Vedoucí: Göttlichová, Marcela
Abstrakt: Tato bakalářská práce se zabývá problematikou budování folkové hudební značky. Práce se zaměřuje na různé aspekty kódování, jako je vizuální identita, zvukový styl, texty, osobnost umělce a komunikace s cílovou skupinou. První část shrnuje odborné informace o tématu budování značky. Jsou zde popsány základní pojmy a principy týkající se budování značky. Druhá část práce se zaměřuje na specifika budování folkové hudební značky. Patří sem například autenticita, důraz na akustický zvuk a texty, a význam komunit a společenských hodnot ve folkové hudbě. V praktické části bude realizován kvalitativní výzkum ve formě polostrukturovaných rozhovorů s respondenty. Rozhovory jsou zaměřené na oblasti vnímání značky, hodnocení vizuálního stylu a zhodnocení komunikace značky.
URI: http://hdl.handle.net/10563/52928
Datum: 2023-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
kozák_2023_dp.pdf 1.031Mb PDF Zobrazit/otevřít None
kozák_2023_op.doc 117.5Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
kozák_2023_vp.doc 124Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet