Vědomé budování a percepce značky Kofola

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Vědomé budování a percepce značky Kofola

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Vědomé budování a percepce značky Kofola
Autor: Láník, Martin
Vedoucí: Göttlichová, Marcela
Abstrakt: Cílem bakalářské práce je zhodnotit brandingovou strategii společnosti Kofola a jejího vlivu na spotřebitele. Práce vychází z teoretických poznatků, které jsou vysvětleny v první části této práce. V teoretické části jsou popsány klíčové pojmy z oblasti brandingu, strategického řízení a plánování značky. V praktické části je provedena analýza společnosti Kofola a její brandingová strategie. Ke zjištění vlivu brandingové strategie na spotřebitele bylo provedeno dotazníkové šetření. Výsledky byly využity pro návrhy efektivnějšího brandingu společnosti Kofola.
URI: http://hdl.handle.net/10563/52931
Datum: 2023-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
láník_2023_dp.pdf 3.320Mb PDF Zobrazit/otevřít None
láník_2023_op.doc 115.5Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
láník_2023_vp.doc 123Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet