Rozdíl vnímání employer brandingu mezi generacemi X a Z

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Rozdíl vnímání employer brandingu mezi generacemi X a Z

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Rozdíl vnímání employer brandingu mezi generacemi X a Z
Autor: Skopal, David
Vedoucí: Kocourek, Josef
Abstrakt: Bakalářská práce na téma vnímání employer brandingu se zabývá rozdílem vnímání employer brandingu dvěma odlišnými generacemi populace - generací X a generací Z. V teoretické části autor popisuje základní pojmy brandingu i employer brandingu, budování a komunikace zaměstnavatelských značek a vymezení jednotlivých generací. V praktické části jsou interpretována data z marketingového výzkumu, který byl realizován formou hloubkových individuálních rozhovorů se zástupci jednotlivých generací.
URI: http://hdl.handle.net/10563/52944
Datum: 2023-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
skopal_2023_dp.pdf 1.202Mb PDF Zobrazit/otevřít None
skopal_2023_op.doc 124Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
skopal_2023_vp.doc 114Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet